Poduzetnička zona Gripole-Spine zaživjela je gradnjom novih hala i objekta, nakon što je Grad Rovinj-Rovigno raspisao Javni natječaj za osnivanje prava građenja te davanja u zakup nekretnina u vlasništvu grada na tom području.
Uz napredak izgradnje novih hala i objekta u rovinjskoj poduzetničkoj zoni polažu se i temelji za otvaranje novih radnih mjesta. Naime, svako poduzeće koje je potpisalo ugovor za pravo građenja u spomenutoj zoni obvezalo se i osigurati zaposlenje određenog broja djelatnika.
Grad Rovinj-Rovigno osigurava potpore novim granama poduzetništva kako bi privukao nove investitore i tako stvorio uvjete za otvaranje novih radnih mjesta i u drugim sektorima koja nisu vezana za turizam. Grad Rovinj-Rovigno u suradnji sa Istarskom kreditnom bankom Umag d.d. i Privrednom bankom Zagreb d.d. subvencionira kamatnu stopu u visini 2 postotna poena za ulaganje u poduzetničku zonu.
Upravo se zato, osim što je 2020.g. proglašen najboljim hrvatskim gradom po kvaliteti života, Rovinj-Rovigno te se godine također našao među finalistima u izboru najboljih gradova u Hrvatskoj u kategoriji razvoja gospodarstva.
˙˙˙
La zona imprenditoriale di Gripole-Spine è stata messa in funzione grazie alla costruzione di nuovi padiglioni e strutture, dopo che la Città di Rovinj-Rovigno ha pubblicato il concorso per l’assegnazione dei diritti di costruzione e l’affitto di immobili di proprietà della Città in tale zona.
A pari passo con la costruzione di nuovi capannoni e strutture nella zona imprenditoriale vengono create anche le basi per l’apertura di nuovi posti di lavoro. Ogni azienda che ha firmato un contratto per il diritto di costruire si è impegnata, infatti, a garantire l’assunzione di un certo numero di dipendenti.
La Città di Rovinj-Rovigno fornisce sostegno a nuovi rami dell’imprenditoria al fine di attirare nuovi investitori e creare così le condizioni per l’apertura di nuovi posti di lavoro in altri settori che non sono legati al turismo. La Città di Rovinj-Rovigno in collaborazione con la Banca di Credito Istriana di Umago e la Privredna banka di Zagabria sovvenziona un tasso di interesse del 2% per gli investimenti nella zona imprenditoriale.
Ecco perché, oltre al fatto che nel 2020 è stata nominata la miglior città croata in termini di qualità della vita, Rovinj-Rovigno si +è ritrovata anche tra le finaliste nella selezione delle migliori città croate nella categoria dello sviluppo economico.