1. Socijalna sigurnost – Sicurezza sociale

Proračunski iznosi namijenjeni za potpore u području socijalne skrbi su se također povećavali, te trenutno godišnje iznose 873.954,00 EUR. Navedenim osiguravamo novčane potpore za 355 građana, te nabavku paketa prehrane i higijene u tri navrata tijekom godine, i to povodom Uskrsa, Dana Grada i božićno – novogodišnjih blagdana.

Osiguravamo i potpore umirovljenicima sa nižim mirovinama, te prigodne pakete za korisnike Doma za starije „Domenico Pergolis“ povodom božićno – novogodišnjih blagdana.

Isplaćuju se zatim jednokratne pomoći pojedincima, obiteljima i kućanstvima, jednokratne pomoći za novorođenčad, pomoći za hranu za dojenčad, te ostale pomoći prema Odluci o socijalnoj skrbi.

Dodatno, povećanjem prihodovnih cenzusa omogućili smo većem broju građana ostvarivanje prava na socijalne naknade, uključujući subvencije za predškolske ustanove, školsku prehranu i stanovanje, ali i jednokratne pomoći umirovljenicima tijekom Uskrsa i Božića, kada osiguravamo i pakete hrane i higijene za socijalno ugrožene obitelji.

Naš je cilj bio osigurati dostojanstven život svim našim sugrađanima te pružiti sigurnost i podršku onima kojima je to najpotrebnije.

˙˙˙

Sono aumentati anche i fondi di bilancio destinati ai sostegni nella sfera dell’assistenza sociale, i quali attualmente hanno raggiunto un valore annuo di 873.954,00 euro, che ci permette di garantire sussidi economici a 355 cittadini e di distribuire pacchi alimentari e di prodotti per l’igiene tre volte l’anno, in occasione della Pasqua, della Giornata della Città e delle festività natalizie e di fine anno.

Garantiamo inoltre aiuti ai pensionati con redditi bassi e pacchi dono agli ospiti della Casa di riposo “Domenico Pergolis” per le festività natalizie e di fine anno.

Vengono inoltre da noi erogati sussidi una tantum a singoli, famiglie e nuclei familiari, a neonati, anche per la loro alimentazione, oltre alle altre forme di sostegno previste dalla Delibera sull’assistenza sociale.

Abbiamo aumentato anche la soglia di reddito, consentendo in tal modo a un numero maggiore di cittadini di beneficiare delle sovvenzioni sociali, compresi i sussidi per le scuole materne, la refezione scolastica e l’alloggio, come pure i sostegni una tantum per i pensionati in occasione delle festività pasquali e natalizie, quando doniamo anche pacchi alimentari e per l’igiene alle famiglie in difficoltà economica.

Il nostro obiettivo è sempre stato quello di garantire una vita dignitosa a tutti i nostri concittadini, offrendo sicurezza e sostegno a chi ne ha più bisogno.