2. Izgradnja spomen obilježja posvećenog hrvatskim braniteljima – Costruzione del monumento commemorativo ai difensori croati in piazza sul Laco

Trenutno je u tijeku dovršenje Spomen obilježja hrvatskim braniteljima na Trgu na Lokvi. Ovaj projekt, vrijedan 1.520.000 eura, financira se iz proračuna Grada Rovinja-Rovigno uz potporu Ministarstva hrvatskih branitelja.

Trg se preoblikuje u visokokvalitetan javni prostor koji će dodatno obogatiti urbanu strukturu našeg grada. Osim što će predstavljati mjesto okupljanja, sjećanja i odavanja počasti braniteljima, spomen obilježje će trajno podsjećati na hrabrost, zajedništvo i žrtvu svih onih koji su sudjelovali u Domovinskom ratu.

Grad Rovinj-Rovigno posebnu važnost pridaje očuvanju sjećanja na više od 1500 branitelja iz našeg grada koji su sudjelovali u obrani Hrvatske. Njihova hrabrost, predanost i nesebičnost ostaju temeljne vrijednosti na kojima se gradi budućnost naše zajednice.

Izgradnja ovog obilježja nije samo simbol prošlosti, već i poruka budućim generacijama – o važnosti slobode, demokracije i međusobnog poštovanja. Naša je odgovornost da te vrijednosti čuvamo i prenosimo dalje, kako bi se žrtva naših branitelja trajno pamtila i poštovala.

Dovršetkom ovog projekta Rovinj-Rovigno dobit će dostojanstveno mjesto sjećanja i ponosa, kao i trajni podsjetnik na vrijednosti koje su utkane u temelje naše države.

˙˙˙

Attualmente in piazza sul Laco è in fase di completamento il Monumento dedicato ai difensori croati. Questo progetto del valore di 1.520.000 euro, è finanziato dal bilancio della Città di Rovinj-Rovigno con il sostegno del Ministero dei difensori croati.

La piazza sta acquisendo la forma di spazio pubblico di alta qualità, che arricchirà ulteriormente la struttura urbana della città. Oltre a rappresentare un luogo di ritrovo, di memoria e di omaggio ai difensori, il monumento commemorativo sarà un simbolo permanente del coraggio, dell’unità e del sacrificio di tutti coloro che hanno partecipato alla Guerra per la patria.

La Città di Rovinj-Rovigno attribuisce particolare importanza alla conservazione della memoria dei più di 1500 difensori del nostro territorio che hanno contribuito a difendere la Croazia. Il loro coraggio, la loro dedizione e il loro altruismo rimangono valori fondamentali su cui costruire il futuro della nostra comunità.

La costruzione di questo monumento non è solo un simbolo del passato, ma anche un messaggio per le future generazioni sull’importanza della libertà, della democrazia e del rispetto reciproco. È nostra responsabilità custodire e trasmettere questi valori affinché il sacrificio dei nostri difensori sia ricordato e onorato per sempre.

Con il completamento di questo progetto Rovinj-Rovigno avrà un luogo di memoria e orgoglio, come anche un ricordo indelebile di quelli che sono i principi su cui si fonda il nostro paese.