Pokrenuta je rekonstrukcija Muzeja Grada Rovinja-Rovigno s ciljem očuvanja i valorizacije povijesne Palače Califfi.
U suradnji s Hrvatskim restauratorskim zavodom provedena su arheološka i geomehanička istraživanja, koja su ključan korak u pripremi za cjelovitu obnovu muzeja. U sklopu rekonstrukcije Palače Califfi, po prvi put će biti postavljen stalni muzejski postav, koji će na moderan i interaktivan način predstaviti bogatu povijest Rovinja-Rovigno.
Riječ je o kompleksnom projektu čija realizacija iziskuje duže vrijeme, no njime osiguravamo bolje očuvanje i prezentaciju povijesne i kulturne baštine, te stvaranje modernog muzejskog prostora koji će spojiti povijest i suvremene standarde, te ostati na ponos i budućih generacija.
˙˙˙
È stata avviata la ristrutturazione del Museo della Città di Rovinj-Rovigno con l’obiettivo di preservare e valorizzare lo storico Palazzo Califfi.
In collaborazione con l’Istituto croato di restauro sono state condotte indagini archeologiche e geomeccaniche, passaggi fondamentali per la preparazione del restauro completo del Museo. Nell’ambito della ristrutturazione di Palazzo Califfi verrà allestita per la prima volta una mostra permanente, che racconterà la ricca storia di Rovinj-Rovigno in modo moderno e interattivo.
Si tratta di un progetto complesso che richiederà tempi lunghi per la sua realizzazione, ma che garantirà una migliore conservazione e valorizzazione del patrimonio storico e culturale, creando uno spazio museale all’avanguardia capace di coniugare tradizione e modernità, di cui saranno fiere anche le generazioni future.