Predstavili smo novi, jedinstveni i autohtoni souvenir: Rovinjsku gianduju. Inspirirana djelom Antonija Bazzarinija, Rovinjca koji je 1813. godine patentirao preteču Nutelle, ova ekskluzivna slastica nastala je u suradnji Grada Rovinja-Rovigno, Turističke zajednica grada Rovinja-Rovigno i tvrtke Atelier Ecostyle.
Proizvod je izrađen prema autentičnoj recepturi, prilagođenoj suvremenim gastronomskim standardima, koristeći vrhunsku čokoladu Q-fermentacije s najmanje 70% kakaa, domaće bademe i pažljivo odabrane sastojke provjerenog porijekla.
Projekt je zaštićen Sporazumom između Grada Rovinja-Rovigno, Turističke zajednice i Ateliera Ecostyle, čime su osigurani žig i ime proizvoda te dogovoreni načini distribucije.
Ovim suvenirom Rovinj-Rovigno postaje prepoznatljiv i u svijetu čokolade, dok se ujedno odaje počast Antoniju Bazzariniju, čiji je inovativni recept imao trajan utjecaj na razvoj čokoladne industrije.
˙˙˙
Abbiamo presentato un nuovo souvenir, unico e autentico: la Gianduia rovignese. Ispirata all’opera di Antonio Bazzarini, rovignese che nel 1813 brevettò il precursore della Nutella, questa esclusiva specialità dolce è nata dalla collaborazione tra la Città di Rovinj-Rovigno, l’Ente per il turismo di Rovinj-Rovigno e l’azienda Atelier Ecostyle.
Il prodotto è stato realizzato seguendo la ricetta originale, adattata agli standard gastronomici attuali, utilizzando cioccolato ottenuto dalla fermentazione Q, di altissima qualità e con almeno il 70% di cacao, mandorle locali e ingredienti accuratamente selezionati di origine certificata.
Il progetto è tutelato da un Accordo tra la Città di Rovinj-Rovigno, l’Ente per il turismo e l’Atelier Ecostyle, con il quale vengono protetti il marchio e la denominazione del prodotto e definite le modalità di distribuzione.
Con questo souvenir Rovinj-Rovigno diventa riconoscibile anche nel mondo del cioccolato e rende omaggio ad Antonio Bazzarini, la cui innovativa ricetta ha lasciato un’impronta duratura nello sviluppo dell’industria del cioccolato.