Uspješno smo dovršili projekt posjetiteljskog centra geološkog spomenika prirode Kamenoloma Fantazija – Cava di Monfiorenzo, čime smo realizirali jedan od najznačajnijih projekata valorizacije prirodne baštine u Istri.
Ovaj jedinstveni lokalitet, zaštićen još 1986. godine zbog svoje znanstvene, estetske i edukativne vrijednosti, sada je opremljen modernom posjetiteljskom infrastrukturom, čime je postao pristupačniji građanima, znanstvenicima, studentima i turistima.
Kamenolom je očišćen i uređen, postavljena je 3D animacija te edukativni sadržaji koji približavaju posjetiteljima geološke fenomene ne samo ovog lokaliteta, već i šireg područja Istre.
Osim što predstavlja vrijednu turističku atrakciju, ovaj projekt prije svega služi edukaciji građana i budućih generacija Rovinjaca i Rovinjki, kako bi se očuvala i promovirala geološka baština našeg kraja. Zahvaljujući ovom centru, Rovinj-Rovigno je postao prepoznatljivo središte geološkog istraživanja i edukacije.
˙˙˙
Abbiamo completato con successo il progetto del Centro visitatori del monumento geologico naturale Cava di Monfiorenzo, realizzando così uno dei più importanti interventi di valorizzazione del patrimonio naturale in Istria.
Questo sito unico nel suo genere, protetto sin dal 1986 per il suo valore scientifico, estetico ed educativo, è ora dotato di una moderna infrastruttura per visitatori che lo rende più accessibile a cittadini, scienziati, studenti e turisti.
La cava è stata ripulita e riqualificata, dotata di animazione 3D e di contenuti educativi che illustrano ai visitatori non solo i fenomeni geologici di questo sito, ma anche quelli dell’intera area istriana.
Oltre a rappresentare una preziosa attrazione turistica, questo progetto ha soprattutto una funzione educativa per i cittadini e per le future generazioni di rovignesi, e l’obiettivo di preservare e promuovere il patrimonio geologico del nostro territorio. Grazie a questo centro Rovinj-Rovigno si afferma come punto di riferimento nel campo della ricerca e della divulgazione geologica.