Najugroženije i osjetljive skupine građana ne smiju nipošto biti tretirane kao građani drugog reda. Naše je djelovanje predvođeno čvrstim uvjerenjem kako najpotrebitiji građani zaslužuju dodatnu brigu i pomoć kako bi mogli voditi dostojanstven život koji nikome ne smije biti uskraćen.
Za programe socijalne skrbi godišnje izdvajamo od 4 do 5 milijuna kuna kojima osiguravamo potpore socijalno najpotrebitijim kategorijama sugrađana. U tri navrata tijekom godine, povodom Uskrsa, Dana Grada i božićno-novogodišnjih blagdana osiguravaju se paketi hrane i higijenskih potrepština.
Osiguravaju se i potpore umirovljenicima s nižim mirovinama, jednokratne pomoći pojedincima, obiteljima i kućanstvima, jednokratne pomoći za novorođenčad, zatim pomoć za hranu za dojenčad za obitelji loših socijalnih prilika te ostale pomoći prema Odluci o socijalnoj skrbi.
Puno je truda i dodatnih financijskih sredstava uloženo u nastojanju da naši građani dobiju dobru zdravstvenu skrb, a naši najstariji adekvatnu njegu.
Za javne potrebe u zdravstvu godišnje ulažemo oko 1.744.500 kuna za preventivne preglede, pomoći osobama s invaliditetom te sufinanciranje dodatnog tima hitne medicinske pomoći.
˙˙˙
I gruppi di cittadini più vulnerabili non devono mai essere trattati come cittadini di seconda categoria. Il nostro operato è guidato dalla ferma convinzione che i cittadini più bisognosi meritino ulteriori cure e assistenza affinché possano condurre una vita dignitosa.
Per i programmi di assistenza sociale, assegnamo annualmente dai 4 ai 5 milioni di kune per fornire supporto alle categorie di concittadini più bisognosi. Vengono assicurati pacchetti con articoli alimentari e d’igiene in tre occasioni durante l’anno, ovvero a Pasqua, a Natale e per la Giornata della Città.
La Città assicura anche i sostegni per i pensionati con pensioni più basse, assistenze una tantum per i bisognosi e per i neonati, quindi assistenza per gli alimenti per l’infanzia per le famiglie con difficoltà finanziarie e altri tipi di aiuti in base alla Delibera sulla previdenza sociale.
Sono stati investiti particolari sforzi e ingenti risorse finanziarie per fornire una buona assistenza sanitaria ai nostri cittadini e un’assistenza adeguata ai più anziani.
Per le esigenze nel settore della sanità pubblica vengono investite annualmente circa 1.744.500 kune per gli esami preventivi, l’assistenza a persone con disabilità e il cofinanziamento di un’équipe aggiuntiva del Pronto soccorso.